SAMOGRADNJA

Nasih ruku djela
Sada je: 11 pro 2017 06:01.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 2 post(ov)a ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: 07 kol 2011 00:30 
Offline
Site Admin
Avatar

Pridružen/a: 24 vel 2010 00:46
Postovi: 262
Evo neka se zna par stvari koje morate znati ako se planirate baviti sa ovim prekrasnim sportom.

Što je driftanje?


Drifting je high-skill level moto sporta u kojem se vozači takmiče kontrolirati automobil dok je u proklizavanju iz jedne strane na drugu pri velikim brzinama (oko 110 do 140 kmh) kroz postavljenu stazu. To je slično rally utrka na ledu , ali se obavlja na asfaltu (betonu naravno) i boduje se brzina, kut napada, izvođenja i stil, a ne samo kojije najbrži. Drift automobili su obično kompaktni na srednjim, stražnjim pogonom sport automobila. Cilj je da se primjenjuje dovoljno snage na stražnje kotače , gume "vuče i pokrenuti slajd, a ubrzanja vozila prema naprijed, ili" drift "Jednom pokrenut drift mora se održavati kroz cjelu stazu punom snagom, volanom ručnom kocnicom i gasom.



" Prijevod google " Nemam vremena za pravi prepis ali nadam se da cete razumjet.


PRAVILA 2011



0. Utrka broj, sponzori i automobila u potrazi


Vrh prednje vjetrobransko staklo mora biti bez naljepnica staviti obvezni zastava KOE pred utrku, uključujući broj za cijelu sezonu 2011. Svi sponzori naljepnice mora se primijeniti: 4 KW naljepnice (jedan na svakom kutu automobila) i 2 MOTUL naljepnice.


Auto mora imati punu dijelove tijela, mora imati stručne i lijepo izgleda. Nije iznimka će biti izvršena.


1. Kotači


Tvornica kotača može biti zamijenjen s aftermarket kotačima. Svi robota moraju popraviti kotač.


2. Suspenzija


Suspenzija nadogradnje nisu dozvoljeni.


3. Tijelo


Oprema karoserije, branik pokriva i krila su dopušteni.


4. Gorivo


Bilo razreda automobilskog goriva mogu se koristiti za gorivo. Natjecanje odobreni gorive ćelije se preporuča.


Gorivo punila kapa mora biti sigurno pričvršćeni tako da ne otvaraju na utjecaj. Nema goriva propuštanja BILO KOJE VRSTE će se tolerirati.


5. Kočnice


Kočnice pristranosti izmjenama i kontroleri su dopuštene.


Kočioni sustavi, uključujući čeljusti, rotora i jastučići, linije, tekućina i pedale moraju biti u dobroj formi i ispravnom stanju.


6. Motor


Motori su otvoreni za izmjene ili zamjenu.


Svi čepa za odvod moraju biti dobro pričvrstiti. NE curenja tekućine BILO KOJE VRSTE će se tolerirati.


7. Električni


Master električne cut-off sklopke preporučuju se i trebaju biti jasno označene ako postoji izvan vozila.


8. Sjedalo


Vozači sjedala moraju biti opremljena s četiri točke pričvršćenja sjedala ili bolje. Utrke tip Sigurnosni pojasevi od najlona weba, na least2 inča u širinu, s metalnom kopčom. Ramena pojas mora biti H tip se ne Y tipa oklop. Izvorni OEM sigurnosni pojas i tolerirati, ako ne modifed. Sigurnosni pojas mora biti sigurno pričvršćeni na okvir. Tijekom natjecanja, vozača i putnika vratima mora biti u položaju prema gore (zatvorenom položaju).


9. Vozač


Vozači moraju biti opremljeni sigurnosnim kacige.


Vozači moraju nositi pune dužine odijela, čarape pune dužine, obuća i rukavice (jako preporučuje da se odobreni vatrootpornost materijala Nomex, Kynol, itd.) bez rupa u jednokrevetnoj ili dvokrevetnoj slojeva. Donje rublje treba pamuk temelji, ili otpornost na vatru, a ne najlon.


10. Curenje


Uhvatite spremnika mora biti instaliran i dobro pričvršćena čavlima. NE curenja tekućine BILO KOJE VRSTE će se tolerirati.


11. Kuka


Funkcionalna i vidljive vuču kuke mora biti instaliran na prednjem i stražnjem dijelu vozila.


12. Svjetla


Svi automobili moraju imati kočnice svjetla.


13 godina. Tijelo


Sve nape i palube poklopci moraju biti adekvatno i dobro pričvršćena čavlima.


14. Baterije


Baterije moraju biti čvrsto pričvršćen dolje, pozitivan terminala dobro izoliran i ako se nalazi u kokpitu mora biti pokrivena ili curenja dokaz kape.


15 godina. Ispušni


Svaki auto mora održavati ispušni sustav bez rizika od požara.


16 godina. Soft Top


Soft Top vozila (konvertibilna) mora imati čvrste tvrdi krov ili u punoj veličini kaveza.


17. Roll Cage


Roll Cage su obvezna. Dobro poznati brand se preporuča kao OMP, ukupni sigurnosnu provjeru kavez će biti učinjeno u tech inspekcije. 1 zamjenski unijeti utrke može se dati u slučaju problema u prvi put inspekcije godine, što znači da samo možete unijeti jedan krug bez kaveza.


18 godina. Automatsko gašenje (novi za 2011)


Automatsko gašenje požara s unutarnjim i vanjskim aktivacije aktivira se savjetuje i da će postati obvezna u 2012 seriji.


19. 5 minuta pravilima (novo za 2011)


Kada se proces bitke je pokrenuo i prvi automobil na startnoj liniji. Prvi auto ne bi trebali čekati drugi automobil više od 5 minuta na startnoj liniji. Bez obzira na bitku za pokretanje: zagrijavanja, prvi boj, drugi bitci ili još jednom bitku.



Ovo pravilo se ne primjenjuje kada se problem dolazi iz lokalne organizacije (prometne gužve u parku vozača, guma za kavu preopterećen, itd..). Ovaj 5 minuta pravilo se primjenjuje samo jednom s istim protivnikom.


20. Ekipnom prvenstvu i pokazuje sustava tima (novo za 2011)


Ekipnom prvenstvu ne treba brkati s tim splavarenja. Naša nova ekipnom prvenstvu je da se u odnosu na F1 proizvođača prvenstvu. Tim se sastoji od 2 nanosa automobila, a tijekom cijele sezone ćemo dodati pojedine točke ovih dvaju vozača u timu.



Na kraju ove sezone, najbolji tim će biti proglašen "Kralj Europe tima prvaka". Pehar za najbolju momčad u tjednu na kraju će biti ponuđeni na svim Kralj Europe događaja. Promjena momčad tijekom sezone nije dopušteno.


21. Jedan više vremena borbe pravilo "iznenadna smrt stil" (novi za 2011)


Vozači su sve bolje i bolje i broj "još jednom" je uzimajući više godina nakon godina, tako da od 2011, mi ćemo imati samo 1 "još jednom" blizanac bitke (3. i 4. bitke). U slučaju izjednačenog bodova nakon ove 4 borbe, možemo samo ići 1 do 1 kao iznenadne smrti bitke.



Najveći kvalificirani vozač će biti vođa prvi "iznenadne smrti bitka", iznenadna smrt borba će se nastaviti samo ako je rezultat 5-5.


22. Sporo Drift kazna (novo za 2011)


Tijekom kvalifikacija ćemo staviti brzina pištolj na najbrži kutu (obično prvi) da se vaše najbolje kvalifikacije brzinu.



Kada se dva bitka dolazi, kao vođa borbe, brzinu ne može biti 10% sporije nego u kvalifikacijama, ako je tako, dobit ćete sanctionned od 0 bod.


Također kao vođa, spor splavarenja taktika da bi podupravljanja ili spin vaš protivnik će dobiti i 0 točku.


Mi samo očekujemo velike brzine i pun gas boj!


23. Niska kut kazna (novo za 2011)


Drift je kut, tijekom dva bitke, sljedbenik mora slijediti lider s istim kutom ili bolje kut. Ako sljedbenik niže njegov kut, kako bi se veća brzina kako bi išli ukorak sa vođa, sljedbenik će izgubiti bod.



Ako sljedbenik također koristiti tehniku ​​pretjecati, neće se smatrati kao pravi stići i sljedbenik će dobiti bod kaznu.


24. Nulte točke pravila (novo za 2011)


Kao podsjetnik bit ćete nagrađeni od 0 točka u ovim slučajevima:


* Spina (u kvalifikacije ili bitke)


* Dobivanje zatekne (u borbi)


* Da 10% sporije nego u kvalifikacijama na prvom zavoju (u borbi)


* Dobrovoljno usporavanje zanošenje u bitci (u borbi)


* Igrati prljavo taktiku (u borbi)


* 4 kotača sa staze (u kvalifikacije ili bitke)


* Glavni podupravljanja (u kvalifikacije ili bitke)


* Dobrovoljno dodiruje protivnika (u borbi)


25 godina. Live video snimanje za ocjenjivanje (novi za 2011)


Tijekom dva bitke, dodatni sudac će biti posvećen video snimanje od 2 bitaka.


Svaka bitka pokrenuti bit će zabilježena u 2011, a suci će pregledati immediatly ako je potrebno, tijekom vrlo uskoj bitci.


26 godina. Stalni izgaranje i poštovanja duh (novi za 2011)


Vozač radiš stoji izgaranje dovodi do trajnog oštećenja na stazi ili da bilo koje druge vrste ne-poštovanja duh tijekom natjecanja, bit immediatly biti isključeni iz događaja, te će se bez točke na ovom događaju bilo rezultat je već postignut.


27. Sudeći info - kvalifikacije (novo za 2011)


Svaki pokrenuti je sudio na četiri kriterijima: brzina, Line, kut, i utjecaj. Samo najbolji pokrenuti broji!


Brzina je iznos brzine vozač je u stanju nositi kroz cijeli tečaj, ne samo sudeći upis brzinu, ali pravi ukupnu prosječnu brzinu. Maksimalni bodovi se dodjeljuju za brzi ulazak i namještenu brzinu kroz cijeli tečaj.


Linija je idealno put vozilo se mora odvesti na stazi, a označen je unutar Clipping bodova i oustide Clipping bodova. Unutar clipping točke su točke na stazi gdje je vozilo na prednji branik treba doći što bliže do ove točke. Izvan clipping Bodovi su referentne točke i postigao određivanju koliko blizu kutu vozila stražnji branik dolazi do točke. Ako clipping točka nije vidljiv iz sudeći tornja, zastavu sustav ili promatrač može koristiti za komunikaciju je li vozač pravilno rezultate clipping točke.


Kut mjeri količinu protu-kormilariti i relativne stražnji kut klizanja vozač koristi kroz tečaj.


Utjecaj je opći dojam proći. To je najviše subjektivne kriterije i suci će izgledati na gledatelje za većinu "uzbuđenje" koje vozač može donijeti.


Vozači bi trebali biti u stanju pokazati potpunu kontrolu nad automobilom u svakom trenutku. Svi vozači počinju s 100 točke i dobiti odbitaka kroz pokrenuti ako ne zadovoljavaju stroge smjernice navedene suci tijekom vozača sastanak. Svaki od sudaca daje rezultat od 100 mogućih bodova, a rezultati su u prosjeku za svaki krug. Najvećim brojem bodova za svakog vozača je onaj koji se broji. Vrti, glavni pod-kormilariti ili 4 kotača sa staze u bilo kojem trenutku tijekom donijeti rezultate u automatskom nula (0) bodova. Najbolji rezultat kvalifikacija će dobiti dodatnih 20 bodova na prvenstvu!


28. Sudeći info - Twin Bitka (novo za 2011)


Budući da su profesionalni splavarenja događanja suđeni na izvršenje i stil, to je obavezno da suci su prisno upoznati s mogućnostima automobila i napredne vožnje tehnika uz natjecatelje.


Twin Bitke temelje se na dvije staze, u 1-na-1 formatu, s konkurentima paru na temelju sijanje poziciju (Top16 ili Top32). Viša kvalifikacija će voditi prve vožnje, a drugi na čelu s nižim kvalifikacijama.


Kritičan faktor uspjeha za vodstvo automobil biti u mogućnosti pokrenuti tečaj velikom brzinom i puni gas (kao što je opisano u pravilu # 22) bez pogreške, dok se pod pritiskom sljedeći automobil. Sljedeći automobil je pokušati "iz pogona" vodstvo automobila s najmanje istim kutom ili bolje kut. Vozač dosljednost u tandem bitke je kritična. Većinu vremena vozač izgubi bitku zbog svoje vlastite pogreške (udaranje čunjeva, izlazak na stazi, podupravljanje) umjesto da se samo overpushed od sljedbenika ...


Olovo auto mora biti u stanju jasno naravno bez bilo kakve pogreške zbog rastresenosti ili pritiskom sljedećih automobilom.


Clippoints se koriste samo u kvalifikacijama, a ne u borbi.


Kvalifikacije s clippoints pokazati publici vještine vozač mora, u potpunosti kontrolirati njegov auto i stavi ga gdje clippoints linija.


Bitka bez clippoint pokazati publici vještine vozača ima, gurnuti auto do krajnjih granica na vlastitu liniju utrke i pritiskom protivnika.


Nakon automobil treba pokrenuti dobar kao glavni automobil, znači u prvom koraku da bi istim kutom kao vođa, ali također može staviti pritisak na vodstvo vozača. Sljedeći automobil bi trebao zadržati što bliže vodi vozila što je više moguće da dobije prednost. Ako sljedeći automobil vratiti s više brzina, ali manje kut, to neće smatrati 5-5. Pretjecanje korištenjem tehnika koje se ne smatra stići i sljedbenik će imati kaznu (kao što je opisano u pravilu # 23)


Prolazeći je extra tijekom dva bitke. Vi samo treba proći li dovesti automobil usporiti previše ili je iz pruge. Prolazeći mora se izvršiti na siguran i profesionalan način. Prolazeći mora biti učinjeno dok je u drift, bez prekida linije automobila su prolazili i na odgovarajuće linije. Ako prođe rezultat u kontaktu, prolazak automobila može biti kažnjen, ovisno o stvarnim okolnostima. Nakon automobil bi trebao biti fokusiran na splavarenja i gura vođa nije usmjerena samo na pretjecanja, to bi biti jedan od glavnih pogreška i da će većinu vremena rezultat u podupravljanje sljedećih automobila.


Sudari se može dogoditi tijekom dva bitke i u slučaju kontakta, vozač kriv će izgubiti bitku. Suci su samo osobe koje će odlučiti tko je neispravan upravljački program.


Pace Zona može biti označena s stožac ili usporedive marker i mogu biti postavljeni na početak odmah zadržati dva bitke fer i zatvori zajedno. Korištenje Pace Zona će biti naveden u vozača sastanak.


Twin Bodovanje će se promatrati od strane sudaca tijekom head-to-head borbi. Svaka noga će golova biti postignuto na 10 bodova dijeljenje (5-5, 6-4, 7-3), pokazuje se temelji na pravilima navedenim gore. Na kraju glave-to-head borbi, suci će proglasiti pobjednika iz tri opcije:


1. Vozač "" pobjeđuje

2. Vozač "B" ​​pobjeđuje

3. Još jedna Vrijeme


U slučaju ne postoji jasna većina, "One More Time" bit će dodijeljena, a natjecatelji će se početi još 2-mali glava-to-head borbi na nagle smrti stil borbe. Nakon četiri borbe, iznenadna smrt bitka će se dogoditi. Najveći kvalificirani vozač će biti vođa prvi "iznenadne smrti bitku" (kao što je opisano u pravilu # 21).


Svi sudeći će biti učinjeno iz sudeći tornja.


Mi čvrsto savjetujemo vozačima da koriste dobre taktike kao što su stavljanjem pritisak na protivnika kroz agresivnije Kut zanošenja, nosi veću brzinu kroz kutu, i pokazuje dobra strategija na drugom bitku prema rezultat prvog bitke. Suci su temeljito upoznati s mogućnostima svakog natjecatelja automobila, a ako vozač ne gura automobil do krajnjih granica, oni će biti eliminiran iz kruga.


29. Zahtjeva (novi za 2011)


Zahtjeva samo da je prihvaćena prije sljedećeg bitke početka (svoje bitke ili sljedeća 2 vozača), zaustavite automobil na stazi i doći do sudaca izravno. Zbog vremena i bitaka događa, bilo koji drugi način za ostvarivanje ne može biti prihvaćen.


Mi ćemo pregledati vaš zahtjev, objasniti naše odluke i pokazati vam videa ako je potrebno.


30 godina. Ukazujući sustav


Registracija na jedan događaj: 20 bodova (za konačni krug: 40 bodova)


1. Poredak u kvalifikacije: 20 bodova (za konačni krug: 40 bodova)


Najbolji 16 ili 32 vozača (ovisno o vozaču registracijski brojevi) ide Top16 / Top32 i da će zaraditi sljedeće točke:


1 / 16 finale: 20 bodova


1 / 8 finale: 30 bodova


1 / 4 finale: 50 bodova


4. mjesto: 70 bodova


3. mjesto: 80 bodova


2. mjesto: 90 bodova


Pobjednik: 100 bodova


PAŽNJA: Bodovi u završnom krugu su dvokrevetne !!!!!!

_________________
alf 46
slika
slika slika slika


Vrh
 Profil Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail  
 
PostPostano: 29 pro 2011 20:44 
Offline

Pridružen/a: 21 ožu 2010 12:18
Postovi: 164
Lokacija: Gudovac,Bjelovar
a jesi ga rastegooo












































































:lol:

_________________
Dario


Vrh
 Profil Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 2 post(ov)a ] 

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
POWERED_BY
HR (CRO) by Ančica Sečan