SAMOGRADNJA

Nasih ruku djela
Sada je: 14 stu 2019 01:29.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]




Započni novu temu Odgovori  [ 1 post ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: 21 tra 2011 23:37 
Offline
Site Admin
Avatar

Pridružen/a: 24 vel 2010 00:46
Postovi: 262
Kako HHO štedi gorivo?
Da li znate da 70% skupo plaćene energije iz benzina ili dizela bacate u vjetar?
Kako je to moguće?

Odgovor je vrlo jednostavan, a krije se u načinu izgaranja fosilnih goriva u motoru. Dakle, fosilna goriva kao što su benzin i dizel, imaju molekule sačinjene od dugih lanaca ugljikovodika koji sadrže od 4 do 12 ugljikovih atoma u jednoj molekuli. U komori za izgaranje, ovi lanci se raspadaju i spajaju u jednostavne molekule ugljičnog dioksida (CO2), ugljičnog monoksida (CO) i vode (H2O). Tu su, naravno, i primjese drugih plinova iz zraka koji se spajaju s nečistoćama iz goriva.

Problem je u tome što se gorivo ubrizgava u obliku sitnih kapljica koje ne mogu dovoljno brzo ispariti kako bi došlo do potpunog izgaranja. Zbog ovog i još nekih razloga, s kojima vas ne želim zamarati, veći dio goriva izbacuje se kroz ispušni sistem. Zbog toga se ugrađuju katalizatori koji naknadno izgaraju preostalo gorivo kako bi se smanjilo onečišćenje okoliša.

To je čisti gubitak koji prema nekim procjenama može iznositi i do 70%.

Što se događa kad u cilindar ubacimo malu količinu HHO plina?
HHO plin je smjesa vodika i kisika koja je nastala elektrolizom vode u HHO generatoru. Znamo da bez kisika nema gorenja, a vodik je vrlo eksplozivan plin koji razvija visoke temperature. Uz to, molekule vodika vrlo brzo izgaraju. Ne moraju se rastavljati na jednostavne molekule, jer već jesu jednostavne.

Upravo zbog toga, sav vodik izgori prije nego što klip dođe do gornje mrtve točke (GMT) i tako sudjeluje u procesu razbijanja dugačkih molekula benzina ili dizela. Na taj način, daleko veća količina goriva izgara u samom cilindru i obavlja koristan rad potiskivanja klipa prema dolje.

Logično je da se upravo zbog toga može smanjiti dotok goriva u cilindar. Na taj način postižu se uštede goriva koje se kreću od 20 do 60%. Zabilježene su i veće uštede, ali to ovisi o konstrukciji i podešenosti pojedinog motora.

Još uvijek postoje skeptici koji ne razumiju ovaj princip i tvrde da je ušteda nemoguća, jer je za elektrolizu vode potrebno utrošiti više energije, nego što se može dobiti izgaranjem dobivenog HHO plina. To je točno, ali uštede goriva se ne temelje na zamjeni goriva HHO plinom, nego na boljem iskorištenju postojećeg goriva.

Uređaji kojima se to postiže nazivaju se HHO boosteri i proizvode relativno male količine plina. Za motore do 2000 ccm dovoljna je proizvodnja od jedne litre HHO smjese u minuti (1 lpm). Za to je potrebna snaga od oko 140 W, a to nije nikakvo ozbiljno opterećenje za alternator.

_________________
alf 46
slika
slika slika slika


Vrh
 Profil Pošalji privatnu poruku Pošalji e-mail  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 1 post ] 

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
POWERED_BY
HR (CRO) by Ančica Sečan